Thursday, April 1, 2010

Kebahagiaan

Di Sini Permulaan Kita

Assalamualaikum..

Salam kebahagiaan untuk semua..

Syukur kepada Allah kerana dengan izin-Nya dapat juga saya menunaikan hasrat atau cta-cita saya untuk memiliki blog sendiri. Harapnya dengan adanya blog ini, dapatlah saya merealisasikan impian saya untuk menjadi seorang penulis. Mungkin saya bukanlah seorang penulis yang baik, namun sesuatu itu tidak akan terjadi tanpa adanya permulaan. Maka inilah permulaan saya dan saya berharap semoga usaha saya ini mendapat keredhaan Allah serta diberikan Taufiq dan Inayahnya agar apa yg saya kongsikan dalam blog ini dapat memberi manfaat kepada saya dan orang lain. Semoga saya dapat istiqamah dalam meneruskan usaha saya untuk berkongsi dengan semua..

WAllahu a'lam..

Bukit Keramat 7.37 am

0 comments: